Richard Broekhuijzen

Je zoekt een fotograaf die de dingen spot die je zelf mist.

Als gerenommeerd fotograaf is Richard Broekhuijzen altijd op zoek naar de perfecte balans tussen technische precisie en creatieve expressie. Zijn toewijding om in elk project nauw samen te werken met zijn klanten, om precies dat beeld te vangen dat zij voor ogen hebben, vormt de kern van zijn succes. Ik werd benaderd om deze unieke aanpak van Richard te vertalen in een marketingcampagne die zowel zijn vakmanschap als zijn filosofie weerspiegelt.

De videocampagne, gecentreerd rond de pay-off "Kijkt Mee, Ziet Meer," richtte zich op het uitlichten van Richards vermogen om verder te kijken dan het oppervlakkige en de essentie van elk moment vast te leggen. Hey laat zien hoe een foto veranderd in een verhaal door zijn aanpassingen en vakmanschap.

Opdrachtgever
Diensten

De mensen die mee hielpen.

Paulien Arling
copywriter
Pirmin Rengers
illustrator
Richard Broekhuijzen
fotograaf
Jeroen Brouwers
signing
Vincent Wiegers
wordpress development
Tomi Ristic
mediastrategie
Mark Goos
projectmanagement
Marcel Oosterveld
videograaf